King Sites Download



چگونه بازاریابی موفق باشیم ؟

 

هرکسی به نحوی در کار فروش است. مهم نیست که چه می کنید. کل زندگی شما فرایند مداوم ارتباط برقرار کردن، متقاعد کردن و تأثیرگذاردن بر دیگران است. تنها یک سؤال می ماند و آن این که: “چقدر در این کار ماهر هستید؟”

برای فوق ستاره ی فروش شدن فقط کافی است ۲۱ روش عالی را یاد گرفته و هر روز تمرین کنید. وقتی شروع به تمرین این ایده ها کنید نتیجه را بی درنگ خواهید دید.

۱٫متعهد به حد اعلا باشید: همین امروز تصمیم بگیرید که یکی از بهترین فروشندگان رشته خود شوید. مسیر را بروید و ادامه دهید تا به هدف خود برسید.

۲٫به گونه ای عمل کنید که گویی شکست غیر ممکن است: کاری را که از آن می ترسید انجام دهید.همین امروز تصمیم بگیرید با ترس شکست و جواب رد که شما را از پیشرفت باز میدارد، روبرو شوید و به هر طریقی شده کار خود را انجام دهید.

۳٫با تمام وجود به فروش بپردازید: تعهد ۱۰۰% به حرفه ی فروش، شرکت خود، محصولات و خدمات خود و به مشتری های خود داشته باشید و با تمام وجود کار کنید.

۴٫خود را به عنوان یک حرفه ای واقعی در ذهن مشتری جا بیندازید: خود را یک مشاور، یک راهنما و یک منبع ارزشمند برای مشتری بدانید. در هر تعامل با مشتری مثل یک مشاور رفتار کنید.

۵٫برای هر تماس تلفنی آمادگی کامل داشته باشید: پیش از اولین ملاقات با مشتری تکالیف خود را انجام دهید. هراطلاعاتی میتوانید درباره ی وی و تجارتش پیدا کنید تا ثابت نمایید میتوانید بیشترین خدمت را به او بکنید.

به ادامه مطلب توجه فرمایید :

ادامه م



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ جمعه 12 خرداد 1391برچسب:, توسط john30 |

۱۰ نکته مهم برای کسب درآمد از اینترنت :


این نکته ها حاصل تجربه بنده از کسب و کار اینترنتی و دوستان با تجربه تر از من در این زمینه است که امید است در پیشبرد اهداف شما دوستان موثر و مفید واقع بشه :

۱-    سعی کنید به  تمامیه راه های کسب درآمد از اینترنت گوشه چشمی داشته باشید و از آن اطلاعات کافی رو جمع آوری کنید اول بخاطر اینکه راحت گول نخورید و دوم اینکه تنها یک بعدی بودن، مقدار کمی درآمد به همراه داره و احتمال شکست هم بالاست پس بهتره از چند طریق کسب درآمد کرد

 

۲-    حتما حتما حتما اگر به فکر کسب درآمد اینترنتی واقعی هستین  حداقل وبلاگ داشته باشین چون بدون اطلاع رسانی تو این دنیای بزرگ نمیشه پیشرفتی داشت هیچ موقع با دوست و همسایه دیوار به دیوار به درآمد اینترنتی مناسب نمی رسید ادامه مطلب…



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ جمعه 12 خرداد 1391برچسب:, توسط john30 |

چرا کسب و کار اینترنتی ، چرا کسب درآمد از اینترنت ؟

با رشد روز افزون اینترنت و شبکه های کامپیوتری در ایران و به تبع آن رشد سایت ها و صنعت تبلیغات اینترنتی یکی از بهترین مکان هایی که می توان در آن با بی شمار بیننده و بازدید کننده به صورت همزمان و بسیار ارزان دست یافت اینترنت است ، مطمئننا در اینترنت با خیل عظیمی از انسانهایی رو به رو هستیم که در دنیای خارج از اینترنت نیازمند محصولات و خدمات ما هستند و این یعنی اینکه مشتریان بالقوه ما در سطح اینترنت در پی محصولات و خدمات ما می باشند و این دیگر با ماست که بتوانیم این مشتریان بالقوه را به مشتریات بالفعل تبدیل کنیم یا نه ؟

  گفتنی است که تمامیه کسب و کارهای موجود در دنیای واقعی به انواع مستقیم یا غیر مستقیم قابلیت تبدیل شدن به کسب و کار اینترنتی را دارند و اصل صحبت ما اینجاست عرضه تمامیه تجربیات و دانسته ها از طریق اینترنت به صورتی که درآمد هم داشته باشد ، چقدر با این موضوع آشنایی دارید و چقدر با این موضوع موافقید ؟

به چند مزیت کسب و کار آنلاین یا همان کسب و کار اینترنتی مختصر اشاره می کنیم تا  اهمیت موضوع بهتر جا بیافتد :

به ادامه مطلب توجه بفرمایید :



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ جمعه 12 خرداد 1391برچسب:, توسط john30 |